\Service & Support\Consumer\
Гарантія
Гарантія

Перевірте гарантійну політику.

Умови та положення

Гарантійна політика продуктової лінійки

Без реєстрації та входу в обліковий запис. Використовуйте серійний номер продукту для миттєвого доступу до гарантійного терміну.

Дізнатись зараз >

Відстеження гарантії онлайн

Без реєстрації та входу в обліковий запис. Використовуйте серійний номер продукту для миттєвого доступу до гарантійного терміну.

Дізнатись зараз >

Після покупки та реєстрації продуктів GIGABYTE / AORUS (обмежено продуктами перелiченими на наших офіційних веб-сайтах: https://www.aorus.com / https://www.gigabyte.com/; можуть застосовуватися регіональні відмінності), GIGA- BYTE Technology Co., Ltd. («GIGABYTE») гарантує, що продукти GIGABYTE / AORUS («Продукт») не матимуть дефектів у виготовленні та матеріалах протягом відповідного гарантійного періоду з дати покупки (див. гарантійний період для конкретного продукту згiдно інформації наведеній в таблиці нижче) відповідно до наведених тут Умов. Якщо Продукт виходить з ладу під час нормального та належного використання протягом гарантійного періоду то GIGABYTE на свій розсуд відремонтує або замінить Продукт. Дефектні частини в Продукті або сам Продукт буде замінено на функціональні еквіваленти з використанням нових або відремонтованих частин або блоків. Ремонт або заміна залежить від оригінальної конфігурації. Гарантія на відремонтовані або замінені елементи поширюється протягом залишку гарантійного періоду оригінального виробу або дев’яноста (90) календарних днів із дати завершення обслуговування, залежно від того, що довше. Якщо гарантійний термін продукту закінчується, а ремонт чи заміна неможливі, GIGABYTE залишає за собою право запропонувати альтернативу такої ж або більшої вартості або відшкодування пропорційне гарантійному терміну служби продукту, що залишився. Будь ласка, зверніть увагу, що гарантійний термін і гарантійні періоди залежать від конкретного продукту та можуть відрізнятися від одного регіону до іншого; будь ласка, зверніться до магазинів, де було придбано Продукт або до наших місцевих офісів. Якщо ви бажаєте перевірити термін гарантії на придбаний продукт, зверніться до наших місцевих офісів.

Дійсне підтвердження покупки

Для будь-якої претензії по гарантії потрібне дійсне підтвердження покупки. Усі квитанції для підтвердження покупки підлягають перевірці на розсуд GIGABYTE.

Підтвердження покупки визначається по наступним документам:

◆ Датований товарний чек від авторизованого дилера або торгового посередника GIGABYTE. У чеку повинні бути вказані опис товару та ціна.

Ось деякі приклади недійсного підтвердження покупки (але не обмежуючись ними):

◆ Штрих-код UPC з коробки

◆ Зображення фактичного продукту.

◆ Сертифікат відповідності.

◆ Чеки на продукти придбанi поза межами України.

◆ Виписки з кредитної картки.

GIGABYTE може на власний власний розсуд визначати, що буде вiдмовлено у гарантiйному обслуговуваннi, якщо:

◆ Квитанцію отримано через неавторизовані або нелегітимні джерела/канали, у тому числі придбано або отримано в Інтернеті.

◆ Квитанція не є оригінальною, нерозбірливою, була підроблена, спотворена, змінена, викрадена, невідповідна чи позначена неналежним чином.

◆ Квитанцію не перевірено або визнано дійсною Квитанцією, виданою Продавцем або Роздрібним продавцем;

◆ Квитанція визначається як попередньо введена та використана;

◆ Квитанцію неправильно або неповно завантажено чи надіслано;

◆ Квитанція містить помилки друку або виробництва, або будь-які помилки.

Сервісний Центр

Передаючи продукти для обслуговування в СЦ, ви повинні:

◆ Зберiгати транспортну квитанцію або інший відповідний документ, що підтверджує доставку.

◆ Переконатися, що продукт належним чином упакований, щоб уникнути пошкодження внаслідок переміщення під час транспортування.

GIGABYTE/AORUS не несе відповідальності за шкоду, спричинену неналежним пакуванням клієнта. Крім того, зверніть увагу, що GIGABYTE/AORUS не несе відповідальності за продукти, втрачені під час транспортування, коли клієнт надсилає їх до сервісного центру.

У такому разі клієнт повинен вимагати компенсації від логістичної компанії або від страховоі компаніі.

Website Disclaimer

GIGABYTE / AORUS прагне надавати точну та своєчасну інформацію. Незважаючи на це часом можливі ненавмисні технічні або фактичні неточності та друкарські помилки, за що ми приносимо вибачення. Ми залишаємо за собою право в будь-який час вносити зміни або виправлення.

Зв'яжіться з нами